Thursday 14 September 2017

Corso Forex Trading 9-12 Månader Sliprar


Ny i vår senaste version (4.5): - Användarmedlemskap - Varningsmekanism - Förbättrad användarupplevelse - Flerspråkig DailyForex stöder nu engelska, spanska, kursiv och arabiska Håll kontakten med Forex-marknaden var som helst med regelbundna uppdateringar om stora valutapar. Traders på alla nivåer kommer att dra nytta av Forex nyheter, professionell teknisk och grundläggande analys och gratis Forex signaler. Inte missa ett annat tillfälle att hitta en lönsam Forex trading position. DailyForex har täckt Forex världen sedan 2006 och ger gratis Forex-artiklar för att hjälpa nya handlare att behärska Forex marknaden som kan läsas på begäran så att handlare kan fokusera på de ämnen som passar deras behov och intressen. Intermediate och avancerade handlare kan dra nytta av hjälpfulla Forex nyheter och dagliga analyser som tillhandahålls av sakkunniga handlare söker ytterligare vägledning för att hitta deras fot i marknaderna. DailyForex analytiker spår diagrammen för stora valutapar inklusive EURUSD, EURJPY, USDJPY, AUDUSD och andra, såväl som guld och andra råvaror. Dessutom, ta DailyForex på språng för att njuta av: - Veckovisa Forexprognoser för de stora - Veckans recapaciteter från hela Forex-, valuta - och råvarumarknaderna - Artiklar om handelspsykologi, Forex tradingstrategier, riskhantering och mer DailyForex-applikationen uppdateras regelbundet så att du kommer att kunna stanna på toppen av marknaden oavsett var du är. Vi älskar alltid att höra din feedback Vänligen berätta vad du tycker eller fråga oss vad du vill direkt genom att maila oss på infodailyforex (4.5): - - - - - DailyForex,, Forex. , -,. DailyForex 2006 Forex,,,,. ,,,. DailyForex, EUR USD, EUR JPY, USD JPY, AUD USD,. , DailyForex,: - -, -,, DailyForex,,. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Infodailyforex Studera av Engulfing Stearinljus På EURUSD Weekly Chart Okej, Jag har talat om detta för ett par veckor och här är det. Det här är det första i en serie studier som jag ska göra på att bygga handelssystem. Det är lite annorlunda än vad du är van vid på andra webbplatser. Tänk på att oavsett vad vi finner i dessa studier gäller följande alltid: Du är 100 ansvarig för din egen handel, vinna eller förlora Dessa studier tyder inte på att du handlar Forex med riktiga pengar. Tidigare resultat garanterar inte framtida resultat. om två handlare handlar exakt samma system kommer deras resultat alltid att vara annorlunda Detta är inte en faktisk handelsmetod, bara en studie Om du vill ta reda på hur jag skapade dessa studier läser du mitt inlägg på historiska Forex-data och intro till handelssystem utveckling. I den här studien för att sparka upp saker, kommer jag att gräva in i Engulfing Candle-mönstret på EURUSD-veckotabellen. Först kommer jag att visa dig hur du hittar alla engulfing-ljusen på veckotidsramen. Detta kommer att hjälpa till att identifiera möjliga möjligheter, såväl som falska positiva. Då kommer jag grafiskt att identifiera alla tider när mönstret händer på stöd - och motståndsnivåer. Vid denna tidpunkt kommer vi INTE att formulera en faktisk handelsplan. Vi vill helt enkelt observera möjligheterna utan några fördomar. I senare inlägg visar Ill möjliga handelsmetoder som kan komma ut ur denna forskning. Men för nu, håll ditt sinne öppna och försök inte handla detta eftersom det inte är en verklig handelsmetod. Vi har precis börjat. Indikatorer Om du vill testa detta själv har vi två indikatorer tillgängliga: Metatrader 4 Alerts Indicator 8211 När du installerar den här indikatorn i Metatrader 4, skickar den dig en varning via ditt val av ljud, skärm, text, e-post eller push notification. Forex Tester 2 Indikator 8211 Markerar alla svällande ljus på det aktuella diagrammet. Gör det mycket lättare att upptäcka dem under backtesting. Handelssystemets utvecklingsprocess Det kan tyckas lite tråkigt just nu, så låt mig ge dig en färdplan där vi går med det här. Studie 8211 Först ska vi göra en studie av mönstret för att få en grov uppfattning om mönstets potential. Det är vad det här inlägget kommer att visa dig. Formulera 8211 Om våra resultat ser bra ut i den här studien kommer vi att skapa en mycket grundläggande handelsplan som eventuellt kan vara lönsam. Backtest 8211 Då kommer vi att backtest strategin flera gånger för att ta reda på den potential som vår nyformulerade strategi har. Om det inte fungerar i backtesting måste vi gå tillbaka till formulärstadiet. Demo 8211 Ska flera rundor av framåtprovning på ett demokonto. Riskera inte några riktiga pengar vid denna tidpunkt. Trade It 8211 Slutligen måste du fatta beslut om du vill handla metoden med riktiga pengar eller inte. Bara du kan göra det valet. Alla veckovisa EURUSD Historical Engulfing Patterns Här är ett kalkylblad med alla de veckovisa engulfingmönstren från 2001 till förra månaden. Klicka här för att ladda ner det och följ hemma. Det är en Excel-fil och de markerade linjerna är de uppsluppande ljusen. Linjerna med en 822018221 i slutet är de ljus som jag kommer att undersöka nedan. Jag använde Forex Tester 2 för att skärmbilda alla diagram. Alla mätningar är inte exakta, men är nära nog för studierändamål. Under den aktuella testningen kommer jag att vara mer exakt. Okej är du redo Lets get started8230 13 maj 2002 Risk: 165 pips Möjlig belöning: 3750 pips Potential: 22.7R Anteckningar: Mycket potential i den här. Det finns en möjlighet att du kanske har gått tidigt på den första stora retracement. Hur som helst har denna handel mycket potential. Anteckningar: Det finns också ett uppslukande mönster på det dagliga diagrammet. Detta bör vara en bekräftelsessignal för att komma in i handeln. 2 december 2002 Risk: 271 pips Möjlig belöning: 3567 pips Potential: 13.2R Anmärkningar: Enormer riskvärdpotential här. 16 juni 2003 Risk: 373 pips Möjlig belöning: 846 pips Potential: 2.3R Anmärkningar: Det här är inte riktigt en bra signal eftersom det inte finns någon tydlig motståndsnivå. Men jag trodde att jag skulle kasta den in eftersom det är en handel som man kan ta. Det är en dålig handel eftersom det är emot trenden och det finns inte mycket separation mellan topparna. Anmärkningar: Handeln ser mycket bättre på det dagliga diagrammet, men det var nog inte en bra handel att ta. Som vi har märkt med de andra diagrammen finns det också ett idéuppfyllningsmönster på det här diagrammet. 1 september 2003 Risk: 340 pips Möjlig belöning: 2564 pips Potential: 7.5R Anmärkningar: Motstånd blir stöd. Riktigt fint fortsättningsmönster. Anmärkningar: Inte en riktig stark signal på det dagliga diagrammet. Jag antog att du kunde ha använt dubbla botten som en signal för att komma in i handeln. Det enda problemet med detta är det andra låget är lägre än det första. 16 februari 2004 Risk: 445 pips Möjlig belöning: 750 pips Potential: 1.7R Anmärkningar: Kämpar trenden lite på den här. Det är dock en bra inställning. Anteckningar: Återigen ser vi en dubbeltopp med ett engulfingmönster, strax innan droppen. 11 oktober 2004 Risk: 269 pips Möjlig belöning: 1177 pips Potential: 4.4R Anmärkningar: Det här kan ha varit svårt att komma in eftersom det inte är så uppenbart. Stiftstången innan det är ett gott tecken på att priset kanske rör sig upp snart. Anteckningar: Vi ser en trevlig nålstav på trendlinjen. Det skulle vara idealiskt att komma in. 3 oktober 2005 Risk: 259 pips Möjlig belöning: 0 pips Potential: 0R Anmärkningar: Den första förloraren hittills. Det är en anständig potentiell dubbel botten på veckotabellen. Om vi ​​gick in med en köpstopp ovanför Engulfing-ljuset, skulle det ha hållit oss ur denna handel. Anteckningar: Vi ser inte några av de mönster som vi såg i de tidigare inställningarna. Det finns inga stiftstänger eller svängningsstänger på stödnivån. 27 februari 2006 Risk: 383 pips Möjlig belöning: 3917 pips Potential: 10.2R Anmärkningar: En stor potentiell avkastning på denna handel. Det finns också något av huvud och axlar mönster längst ner. Anteckningar: Ingen bra signal på det dagliga diagrammet. Roligt är att det ser nästan exakt ut som det diagram den 3 oktober 2005. 5 juni 2006 Risk: 387 pips Möjlig belöning: 125 pips Potential: 0.32R Anmärkningar: Inte den bästa insignalen, men det är en som en kan ta. Det är viktigt att även utvärdera dessa marginaler. Anteckningar: Trevlig stiftstång Engulfing ljus på det dagliga diagrammet. Det skulle ha varit en bra R-multipel om handeln togs på denna tidsram. 3 september 2007 Risk: 238 pips Möjlig belöning: 2229 pips Potential: 9.4R Anmärkningar: Den här är inte så vacker som några av de andra, men det kan få jobbet, om du tog handeln. Anteckningar: Det finns en stiftstång här som kunde ha varit en bra sekundär indikation för att komma in i handeln. Trend fortsättning spela här. 22 oktober 2007 Risk: 286 pips Möjlig belöning: 1597 pips Potential: 5.6R Anteckningar: Detta är en trend fortsättning spel. Inte säker på om det skulle vara ett bra ställe att komma in, men det skulle ha varit mycket lönsamt. Anmärkningar: Inget bra bekräftar signaler här. Inte att det måste finnas, men det är trevligt att se. 14 januari 2008 Risk: 346 pips Möjlig belöning: 250 pips Potential: 0.72R Anmärkningar: Det här liknar ett par av de toppar som vi sett tidigare, men det fungerade inte heller. Det var dock något utrymme att göra vinst här. Det beror bara på hur handeln är inställd. Anteckningar: Trevligt bajka svängande mönster vid motstånd. 29 december 2008 Risk: 422 pips Möjlig belöning: 1506 pips Potential: 3.6R Anteckningar: Stor spik i stöd, vänd motstånd. Anmärkningar: Trevlig dubbel toppformation med stiftstänger. 18 maj 2009 Risk: 650 pips Möjlig belöning: 1097 pips Potential: 1.7R Anmärkningar: Fortsättningsmönster som kan ha varit svårt att komma in. Priset går in i en motståndszon. Anteckningar: Trevligt haussexpirerat patter på det dagliga diagrammet dock. Perfekt ställe att komma in. 27 juli 2009 Risk: 321 pips Möjlig belöning: 830 pips Potential: 2.6R Anteckningar: En annan fortsättningsmönsterhandel. Verkligen tight setup, men det är en bra. Anteckningar: Inte mycket av en signal på det dagliga diagrammet. 17 augusti 2009 Risk: 334 pips Möjlig belöning: 789 pips Potentiellt: 2.4R Anteckningar: Ett annat fint uppslukande mönster vid trängsel. Bra fortsättningsmönster. Anteckningar: Dubbelbotten på stödlinjen, motstånd blev stöd. 15 mars 2010 Risk: 321 pips Möjlig belöning: 1632 pips Potential: 5.1R Anmärkningar: En annan fortsättningssättning, bra vinstpotential. Anmärkningar: Inget bra bekräftande mönster på det dagliga diagrammet. 28 juni 2010 Risk: 415 pips Möjlig belöning: 2382 pips Potential: 5.7R Anmärkningar: Ganska bra inställning med djupt slag i stödnivå. Anmärkningar: Starkt avbrott på stödlinjen på det dagliga diagrammet. 3 januari 2011 Risk: 536 pips Möjlig belöning: 15 pips Potential: 0.03R Anmärkningar: Det här skulle ha varit en förlorande handel, inget fel med det. Ta förlusten och fortsätt. Anteckningar: Förvrängningsmönster i motsatt riktning. Kan vara ett tecken på att handeln inte fungerar. 10 januari 2011 Risk: 522 pips Möjlig belöning: 1632 pips Potential: 3.1R Anmärkningar: Intern supportlinje, det här skulle vara en handel som lätt kan missas. Det kan också vara svårt att göra en handel i motsatt riktning efter tidigare förlust. Anteckningar: Trevligt engulfing mönster på dagligt diagram. 29 augusti 2011 Risk: 432 pips Möjlig belöning: 2102 pips Potential: 4.9R Anmärkningar: Ganska bra tips före prisfallet. Anmärkningar: Inga goda tecken på bekräftelse på det dagliga diagrammet. 30 april 2012 Risk: 326 pips Möjlig belöning: 932 pips Potential: 2.9R Anteckningar: Trevlig nedåtgående trend, tredje touch av trendlinjen. Anteckningar: Dojis med starkt bekräftande ljus på trendlinjen. 8 juli 2013 Risk: 314 pips Möjlig belöning: 936 pips Potential: 3.0R Anmärkningar: Stark bekräftelse på supportnivån. Anmärkningar: Ännu starkare bekräftelse på det dagliga diagrammet. 24 februari 2014 Risk: 154 pips Möjlig belöning: 211 pips Potentiellt: 1.3R Anteckningar: Litet fortsättningsmönster. Anmärkningar: Trevligt avslag på supportlinjen. 5 maj 2014 Risk: 216 pips Möjlig belöning: 3304 pips Potential: 15.3R Anteckningar: Liten dubbeltopp, som vi tidigare sett. Mycket bra vinstpotential. Anmärkningar: Starkt avstötning med stiftformning. 15 september 2014 Risk: 182 pips Möjlig belöning: 2362 pips Potential: 13.0R Anteckningar: Fortsättning i trend. Trevligt mellanrum efter att ha svängt mönster. Anmärkningar: Starkt nedlys på dagligen. Bra bekräftelsessignal. 17 november 2014 Risk: 238 pips Möjlig belöning: 1896 pips Potential: 8.0R Anmärkningar: Bra signal i en trend. Anmärkningar: Spårmönster, följt av en stark droppe. 15 december 2014 Risk: 363 pips Möjlig belöning: 1737 pips Potential: 4.8R Anteckningar: Ett annat bra tillfälle att korta in i trenden. Kunde verkligen tjäna lite pengar genom att stapla affärer. Anmärkningar: Starkt avslag på dagligt diagram också. 2 mars 2015 Risk: 409 pips Möjlig belöning: 352 pips Potential: 0.86R Anmärkningar: Förmodligen för riskabelt att ta denna handel så sent i trenden. Anmärkningar: Inga riktiga starka bekräftande signaler dagligen. Slutsats Återigen är målet med denna undersökning att helt enkelt undersöka detta mönster på veckotabellen för EURUSD. I ett framtida inlägg kommer jag att undersöka potentiella handelsmetoder utifrån denna studie. Efter att ha tittat på dessa resultat, vilken typ av handelssystem föreslår du Är det något jag missade Har jag för mycket positiv eller negativ bias Om du vill hjälpa till med dessa studier, vänligen kontakta mig. Lämna en kommentar nedan8230 Upplysningar: Jag får en provision om du köper genom några av länkarna på den här sidan. Men det kostar INTE dig något extra, det hjälper till att betala för mina värdkostnader och en del av intäkterna går till min välgörenhetspartner. De 7 okonventionella reglerna för Maverick Forex Traders Lär dig vad framgångsrika Forex-handlare vet om handel som du inte gör. Ladda ner GRATIS boken för att ta reda på det. Har inte mycket tid på den här söndagskvällen och förbereder sig för veckan framåt. Jag kan inte komma ihåg hur I8217ve fick reda på din webbplats. Grundligt haft en podcast som den med Kim Komprass. Jag ville lämna det här inlägget med avseende på 8220-talaren Paul Rotter8221. för läsarna som ifrågasätter historien 8220ruth8221. Han är en 8220real person8221 och ja, han har gjort massor av pengar på sina beställningar. Jag var på ett handelsmötet i staden, Storbritannien, 2003 med några av de stora handlarena, tidigare Liffe-golvhandlare från mina företag som började klaga högt till gästhögtalaren om 8220flipper8221. Han satt strax bakom oss. Jag beundrar hans styrka när det gäller att kunna sätta den typen av storlek och den hastighet han utförde. Dock. Jag beundrar inte 8220method8221 som är mer än tveksamt 8230.if det kan kallas en metod eller till och med en handelsplan eller handelshantering. Det handlar inte om mig. men han har definitivt nerver av stål Sist men inte minst brukade en av mina ex-kollegavän handla om 500 partier på marknaden för bund och han varnade flera gånger av riskhanteringen att Eurex skulle böja honom 200 K för 8220market abuse8221. Så från och med 2014 (förvisso) är denna typ av 8220trading approach8221 inte längre tillåtet, tror jag åtminstone när det är gjort 8220by hand8221 och inte HFT. se vad som händer med den stackars killen som arresterats i hans sömnare för att förmodligen orsaka blixtkraschen från hans källare i Storbritannien gör exakt vad 8220flipper gjorde8221 Paul Rotter hade tur att han gjorde vid den tiden. Alla brukade klaga jämföra honom med en 8220con man8221 flippar sina mynt snarare än att handla baserat på en 8220view8221 eller kunskap eller en edge8230.still that8217s otroligt, därför att jag passerade en viss storlek. fortsätt det goda arbetet Tack för ingången Verkligen cool att du var där. Jag läste om den händelsen. Ja, jag har det från en trovärdig källa att de har utvecklat sin stil för att hålla jämna steg med tiderna. Du tar upp en intressant fråga om att det verkligen är handel eller inte. Jag tycker att det är8230 För mig är handel utestängande ineffektivitet på marknaden och utnyttjar dem för vinst. Det kan vara ett diagrammönster eller en 8220flip.8221 Den stora delen är att arbitrageliknande möjligheter som det brukar gå bort när människor räknar ut dem. Bara min åsikt, naturligtvis, inte försöker argumentera eller något. Tack för att du har slutat och jag hoppas att din handel går bra. Jag gjorde en del testning av uppslukande mönster på 13 marknader över 10 år (eurusd, eurgbp, gbpusd, audjpy, guld, majs, sojabönor, oss 10y obligationer, bunds, nasdaq, russell 2000 , euro stox 50). Jag har inte hittat en kant som håller fast över tiden och över marknaderna. Den bästa strategin för eurusd var att ta långa positioner på haussefulla uppsluckande ljus tills ett baisseffektivt ljus uppträdde, och vice versa, och att filtrera longshort-branscher baserade på 20 sms. Jag är intresserad av att se om du hittar andra mer effektiva strategier. Clay Tack för inmatningen. Ja, jag hade samma tanke med en 25 EMA för att filtrera signaler. Didn8217t fungerar så bra. Problemet med varje vecka lys är att det finns mycket data och det är så att du slutar memorera de flesta uppställningarna. Dagligen eller 4H skulle vara ett mer tillförlitligt test (men en tik att skriva ett blogginlägg för) Så långt stackar de första två ljusen efter att den inledande signalen verkar vara riktigt lönsam. Det verkar också som om det skulle behövas två konton för att handla längtarna och shortsen samtidigt. Tack igen och I8217ll har mer soon8230 Tack för de insiktsfulla tipsen. Jag har bara handlat i 6 månader men jag har tagit ett stort intresse för prishandel. Jag spenderade de första 5 månaderna av min handel med att slösa min tid på att titta på indikatorer MACD, RSI, CCI, Stokastiska, EMAs etc etc etc8230 Jag tittade även på robotar. Dåligt beslutsfattande. Det bästa sättet att handla I8217ve hittills hittills är prisåtgärder som inverkar på ljus, stiftstänger och supportresistance och Fibonacci. Den bästa tidsramen är den dagliga, som du nämnde, med hjälp av veckovisa och månatliga för att identifiera trend och trendändringar. Jag gillar verkligen den här presentationen om hur man använder de veckoslutande ljusstrålarna för att förutse den kommande trenden i det dagliga. Det system som jag skulle föreslå är i vad jag skrev ovan. Vänta på dina engulfingspinbars på stora stöd. Kontrollera att de lyser ljus på de dagliga diagrammen i veckans riktning. Efter ett dagligt engulfingställe, väntar en pågående order 10 pips bort från slutet av den dagliga uppslukningen. Jag skulle också rekommendera att använda en 8216break even8217 EA-uppsättning på 40 pips och 5 pips. När din handel går 40 pips i vinst sänks din stoploss automatiskt till 5pips i vinst. Självklart kan en person bestämma sig själva för pipvärdet. Jag tog upp mycket information för webbplatser som liknar din. Du är de handlare som människor, som jag själv, ska lyssna på8230 Period Great blog site. I8217m lär mig när jag går och en dag hoppas jag göra detta till en heltidsinkomst som bara fungerar på dagliga diagram. Daglig handel är det mest avkopplande sättet att handla, klockan 22.00. Jag lägger mina affärer utifrån solida bevis, breakeven EA tar hand om resten. Under dagen kan jag kolla 4H-diagrammen för att se om det finns en möjlig omgång som kommer. Så jag behöver bara se min dator i ca 1 timme varje dag. I8217ve gjort allt som 5m och 15m tradinggambling8230 Inte för mig anymore8230 Hög sannolikhet handel på högre tidsramar är vägen att gå utan indikatorer. Håll upp det goda arbetet och sprida ordet på den sanna konsten att handla. Tack för att du slutat och idéerna säkert försöker. Låt dig veta hur det går. Ja, tyvärr måste de flesta av oss gå igenom en process innan vi äntligen upptäcker vad som fungerar för oss. Inga genvägar Lämna ett svar Avbryt svar Reader Favoriter Sök Trading Heroes Få RSI-varningar via e-post eller mobil Copyright-kopia 2017 TrueLiving Media LLC Villkor Sekretess Forex är hög risk. Handelsvalutor (eller någon annan finansmarknad) innebär stor risk och det finns alltid risk för förlust. Dina handelsresultat kan variera. Det görs ingen uppgift om att någon tillhörande råd eller utbildning garanterar vinst eller inte leder till förluster från handel. Varken produkterna, någon förklaring eller demonstration av deras verksamhet eller någon utbildning i samband med detta, inklusive, utan begränsning, genom bloggar eller forum, i samband med reklam - och kampanjer bör tolkas som att tillhandahålla en handelsrekommendation eller ge investeringsrådgivning. Allt innehåll på denna webbplats är endast avsett för informationsändamål. Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta (eller någon annan finansmarknad), bör du noga överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskgräns. Du kan hålla en förlust av mer än din ursprungliga investering. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende certifierad finansiell rådgivare om du är osäker. Läs Forex: Pris Åtgärdsuppsättningar - 8 januari 2013 Prisåtgärd är konsten och vetenskapen för att utföra teknisk analys med hjälp av den renaste indikatorn som är tillgänglig för handlare: Pris själv. Denna artikel kommer att gå igenom en aktuell prisåtgärdsinstallation. Artikelöversikt: Pris Åtgärd är ett fantastiskt verktyg som kan användas av handlare för att utföra teknisk analys. Vi täckte många av grunderna i prisåtgärden i Forex Traders Guide till prisåtgärd och den här artikeln illustrerar en nuvarande handelsinstallation baserad på dessa huvudmän. Det nya året har kommit och den finanspolitiska klippan avvärjdes, men grundläggande frågor fortsätter att plåga valutamarknader runt om i världen. Nu när obegränsad expansion är här från många av världens största ekonomier, kvarstår frågor om hur länge denna expansion kan fortsätta. I USA har Evans Rule berörda investerare att positiva amerikanska data kan stava en snabbare slut på kvantitativ minskning, och detta fortsätter att sprida den goda nyheten är dålig nyhetssida av många USD-parningar. Kina släpper ut en massa datameddelanden i veckan än vad som i hög grad kan forma framtida risker för asiatiska och australiensiska tillgångar med handelsdata och inflation på grund av torsdag och fredag, med tillväxtnummer som kommer in på söndag. Japanska yenen fortsätter att sänka priset, eftersom det i stor utsträckning förutsågs att Bank of Japan kommer att öka omfattningen av sina interventioner när BOJ möts den 19 januari den 20 januari. Detta ger många intressanta uppsättningar för handlare på valutamarknaden. EURJPY fortsätter att öka kraftigt mitt i en 2000 pip-up-trend (skapad med MarketscopeTrading Station II) Vi hade undersökt en EURJPY lång i vår artikel Pris Actionuppsättningar den 4 december 2012 och vid den tiden hade vi satt en toppändning vinstmålet på 112,50, för en riskbelöning på 1 till 5,5 på den delen av handeln. Paret har fortsatt att öka kraftigt, och detta kan öppna ytterligare möjligheter för näringsidkare att komma in i uppåtgående trenden. Nästa möte i Bank of Japan planeras 19 januari och 20 och ytterligare Yen-svaghet kan fortsätta att tränga in på marknaden när vi närmar oss detta möte. Traders kan ha möjlighet att köpa denna uppåtgående trend billigt (Skapad med Marketscope Trading Station II) Lång EURJPY vid Market Stop vid 113.00, Limiter vid 115,50 (Risk-Reward of 1-to-1.5) och 117.20 (1-to-3.2) risk-to-Reward). --- Skrivet av James Stanley För att kontakta James Stanley, vänligen maila JStanleyDailyFX. Du kan följa James på Twitter JStanleyFX. För att läggas till James-distributionslistan, skicka ett mail med ämnesraden Meddelande till JStanleyDailyFX. Vill du ha en anpassad läroplan för att gå igenom Trading Education Ta vår Trader IQ quiz och få en hel lektionsplan med många gratis resurser för att utöka din information arsenal.

No comments:

Post a Comment