Wednesday 11 October 2017

Forex Trader Intervjuer


Intervju med Forex Trader Leslie Stayton Namn: Leslie Stayton Profession: Prof. Forex Trader Plats: Dallas, USA Hur länge har du handlat valutor Jag har handlat valutor 4,5 år nu. Vad är din handelserfarenhet innan jag handlade Forex marknaden? Jag har aldrig handlat någon finansmarknad innan, Forex var min första handelsupplevelse. Handlar du Forex för att leva Ja, det är mitt heltidsjobb i 2 år. Gör du pengar för handel valutor I39m tjäna pengar valutor valutor i ca 2 år innan jag var inte lönsam alls, blåste jag ut två 10.000 konton Vad är din genomsnittliga returnmonth för de senaste 12 månaderna Kan du beskriva din arbetsstation setup 2 193939 platt skärmar Hp xw9400 Workstation Windows XP Hemversion Vilken kartläggningstjänst använder du 39am med FXtrek Intellicharts. (Kostnad 100Month) Vilka är dina favoritvalpar för att handla GBPUSD och EURUSD Vilka är dina favorithandelssessioner Euro och NY-handelssessioner Hur många timmars spenderar du valutahandel Beskriv din bästa handel, vilket valutapar, varför du placerat det och hur mycket vinst gjorde du. Jag kommer aldrig glömma, det var under en NFP-rapport, nyheterna kom ut och EURUSD gick ner 70 pips om några sekunder på mina diagram, mina mäklare citat hade någon form av förseningar och jag kunde skriva in 25 standardpartier 70 pips högre som Det faktiska citatet, efter några sekunder, ändrade min mäklare citat och jag var upp 70 pips. Hur som helst, jag har stängt den handeln för en 185 pip vinst på 15 min och det fick mig 46250. Jag var väldigt glad med det resultatet Vad var ditt största misstag någonsin Blåser ut mina första 2 konton .. Vad är din nuvarande konto storlek När du handlar en handel, använder du teknisk analys, grundläggande analys eller en kombination av båda I39m med båda, grundläggande när jag handlar nyhetshändelser, diagrammönster (tekniskt) när jag söker efterbrott Vilka tidsramar ser du på 1 min, 5 min, 15 min, 60 min och ett dagligt diagram. För det mesta handlar jag om 5 min-diagrammet. Vilka är dina regler för hantering av pengar när du handlar förex Hur hanterar du risken Min stoppförlust ställs alltid till 20 pips för EURUSD och 30 pips för GBPUSD (ingår i spridningen). Jag riskerar aldrig mer än 1,5 av mitt totala eget kapital på 1 singelhandel När handeln fungerar 39 minuter, kommer jag att stänga den. Hur lång tid tenderar du att hålla en handel 5 till 20 minuter Vilka lektioner har du lärt dig som har hjälpt dig att hitta lönsamma affärer och hålla förluster relativt små Var tålmodig och vänta på höga sannolikhetsinställningar, en riktig post är 85 av en vinnande handel. Förbättra aldrig din slutförlust och bli inte alltför girig Vad tycker du som en valutahandelare som nya handlare bör fokusera på? Lär dig hur man handlar (kurser, mentor.), Bli disciplinerad och bestämma vilken typ av handelsstil som passar din personlighet, som kan vara scalping, dag handel, swing trading eller position trading. Lär dig några framgångsrika mönster som ger lönsamma resultat och håller fast vid dem. Glöm inte att ha en bra arbetsdator Personligen skulle jag rekommendera en stationär dator med 2 platta skärmar och inte en liten bärbar dator, jag undrar fortfarande hur människor kan handla med det. Vilka indikatorer har du funnit mest användbara, såsom Slow Stoch, Fibonacci , ADX, RSI, etc. Jag använder inte indikatorer eftersom de flesta av dem ligger bakom. Jag använder grundläggande analys och kartmönster (ser på utbrott). Vad du än har lärt dig om handel med valutamarknaden, vilka förändringar kan du göra i framtiden, jag känner inte behovet av att förändra någonting eftersom jag gör bra pengar förexhandel. Senaste Forex Intervjuer Alexander Smirnov och Georgiy Pavlov är här idag för att svara på dina frågor och berätta om LarsonHolz IT Ltd Alexander Smirnov, chefen för avdelningen för kontroll och revision i LarsonHolz IT Ltd och Georgiy Pavlov, ledande expert på utvecklingsavdelningen, är här idag för att svara på dina frågor och berätta om företagsprofilen. Intervju med handelschefen på HiWayFX - Alexander Chepurko Alexander Chepurko är handelschef på HiWayFX och ansvarar för att hantera genomförandet och överföringen av kundorder och sitter i riskhanteringskommittén. Han har också en del i att informera och utbilda våra kunder med sin forskning och expertanalys av valutamarknaden. J. P. Morgans Jamie Dimons fick plötsligt en hel massa ägg på hans ansikte. Vi behöver ingen reglering. Vi behöver inte någon Fed kontroll, opined Jamie Dimon, inte för länge sedanhahthis slags påminner mig om öppningslinjerna till Pink Floyds klassiska album, Brick in the Wall. Hitta en Forex BrokerFOREX-HANDELARE Jarratt Davis har handlat professionellt sedan 2008 och handlar för sina kunder via ett London-baserat företag, auktoriserat och reglerat för att hantera clientrsquos-investeringar genom FCA i Storbritannien. I den här exklusiva intervjun sköter han lite hur industrin arbetar på institutionell nivå och hur detaljhandeln i slutändan kan handla på ett liknande sätt. Han anser att detaljhandelshandlare bör fokusera mer på grundläggande analys och lära sig att handla grundläggande, vilket är en handelsmetod som han knappt någonsin lärde sig i Forex-kurser. Hur kom du in i valutahandeln Jag upptäckte Forex helt av en slump efter att ha letat efter en valutaomvandlingswebbplats före en resa som jag planerade. Jag såg en annons om handel online och bestämde mig för att ta en titt. Efter ett par års testning började jag äntligen förstå hur marknaderna rör sig och hur man kan dra nytta av dem. Mitt mål var att handla andra peoplersquos pengar och utnyttja mina förmågor. Jag hade ingen form av formell utbildning i bank eller ekonomi och hade aldrig någon typ av anställning. Jag är helt självlärd och började som detaljhandeln. Varför handlar du för kunder När jag började gjorde jag mycket pengar för att handla, eftersom jag var ganska ung. Jag behövde ett sätt att utnyttja mina färdigheter att handla utan att vara distraherad. Handel för kunder verkade som det självklara valet för mig och det svåraste var att bygga upp en rekord på relativt små konton, samtidigt som jag övertygade mina första investerare att lita på mig. Efter några år hade jag min verifierade prestanda och att hitta kunder blev mycket enklare. Med tiden gick mina miniminivåer upp och jag är nu en av de enda valutahandlare som erbjuder förvaltade konton genom ett helt FCA-reglerat bolag i London. Skulle du rekommendera den här rutten för detaljhandlare som läser detta definitivt? Det kan vara svårt i början av ett psykologiskt perspektiv, för att du är ansvarig för andra peoplersquos-investeringar. Men med tiden blir det lättare och allt blir en del av jobbet. Handel för kunder är ett mycket bra sätt att utnyttja dina förmågor och minimerar risken att utplåna dina konton pengar obehagligt. Hur skiljer sig dina metoder från andra handlare i detaljhandeln En sak som jag minns från början av tiden är hur mycket utbildningskurser eller produkter som är helt beroende av teknisk analys. Nästan varje kurs eller system är baserat på koncept som faktiskt kan läras gratis online. Enligt min upplevelse leder fokusering på teknisk analys till en cykel av oändlig växling och byte av system, vilket i slutändan leder till förluster och inkonsekvens. Nästan varje detaljhandlare som jag har arbetat med började genom att byta tekniska system och förlorade pengar i processen. Till skillnad från detta, inte framgångsrika institutionella handlare som jag känner till använder teknisk analys som grund för deras handel. De flesta använder grundanalys uteslutande och en mycket liten procentandel (inklusive mig) kombinerar de två metoderna. Jag föredrar att fokusera på de grundläggande principerna och känslan som driver marknadspriset. Faktum är att när jag stöter på en så kallad lsquogurursquo i detaljhandeln, är det första jag letar efter när man bestämmer om de verkligen är framgångsrika, det fokuserar de på teknisk analys. Varför tror du att de flesta detaljhandlare inte tillämpar grundprinciper? en bra fråga och en jag har tänkt på mycket. Jag tror att det främsta skälet är att det helt enkelt inte är så lärt så mycket. Om du söker på nätet för en lsquoForex-träning coursersquo är det mesta av det du hittar bara en rehash efter en annan av samma tekniska system. Och jag tror att anledningen till detta är att de flesta av kursutbudet bara är misshandlade detaljhandeln. De kunde inte göra några vinster från handel, så de säljer bara information till nya handlare istället. På grund av denna brist på information tror jag också att många nya och erfarna detaljhandlare har missuppfattningen att handelsbasen är komplicerad och svår att förstå. Men det här är inte fallet alls. Så vad är din handelsmetod Min metod eller teknik för att handla marknaderna är faktiskt ganska enkel Jag läste just valutanyheterna varje dag och övervaka vad som flyttar marknaderna i en viss riktning. Jag ser då ut att handla i den riktningen, med hjälp av de tekniska färdigheter som jag utvecklat under mina första år. Ett exempel på en ny handel är USDJPY-valutaparet under 2013. Det inleddes i början av förra året att Japan skulle inleda en process av kvantitativ lättnad, en process som avvärderar en valuta. Så det var ganska tydligt att handeln var att köpa USD och sälja JPY så länge som denna policy var hållen på plats. Varje gång priset på det paret sjönk visste jag att det bara var vinsttagande eller osäkerhet på marknaden. Jag visste att förr eller senare skulle marknaden återuppta sin köp av paret baserat på de starka fundamenten i spel. I själva verket desto desto desto bättre blev det att möjligheten var att komma i en lång position till ett bra pris. USDJPY slog konsekvent nya höjder under 2013, samtidigt som det gav gott om pullbacks och möjligheter att komma in i nya långa positioner. Detta var faktiskt ett av mina mest lönsamma par förra året och ser bra ut när vi går in i 2014. När du förstår de krafter som driver marknaden är det ett mycket enkelt fall att handla med dessa krafter varje gång marknaden rör sig mot det förväntade riktning. Dessa typer av möjligheter uppstår varje dag och ger gott om vinst som ger chanser över de stora valutorna. Vad är din största rådgivning för alla detaljhandlare som läser detta? Hämta bort från diagrammen och börja uppmärksamma vad som faktiskt driver priset fundamentalt. Det finns alltid anledning till stora drag på ett valutapar. Om du förstår orsaken kommer det här att låta dig fatta välgrundade beslut om huruvida du ska köpa eller sälja. En annan punkt att lyfta fram är att grundläggande är inte så komplicerade som många tror. Faktum är att detta tillvägagångssätt är mycket enkelt. Marknaderna fokuserar bara på en eller två grundläggande faktorer vid varje given tillfälle, vilket gör det enkelt att identifiera och handla med fokusen på marketrsquos attention. Interviews med valutahandlare. Om du vill bli intervjuad, släpp oss ett mail och skriv in meddelandet ämne linje quottrader intervjuquot. Trader Intervjuer Intervju med Forex Trader Michael Mayson Forex Traders Interviews Skrivet av Michael Mayson Deltagaren från Nya Zeeland, Michael Mayson har varit involverad i automatiserad handel under inte mycket lång tid. Hela tiden använde han sin Expert Advisor ZelDelComp, som han presenterade i Championship. Michael expalins framgången för hans EA så: ldquoIt tar inte stora risker. Vi har sett några av de mer riskfyllda strategierna och sedan fallrdquo. Läs mer. Intervju med Forex Trader Drazen Ziskovic Forex Traders Interviews Skriven av Drazen Ziskovic Drazen Ziskovic från Kroatien använder en expertrådgivare baserat på två huvudprinciper. Den första principen är tid. Den andra principen gäller mönster, prisvolatilitet och många andra saker. Drazen använder en icke-standardiserad penninghanteringsmetod. quotMy mycket storleksberäkning är enkel, baserat på hävstång ndash AccountBalance () Leverage100Kquot. Läs mer. Intervju med Forex Trader Grace Cheng Forex Traders Interviews Skrivet av Grace Cheng Grace Cheng är en populär bloggare och handlare med säte i Singapore som huvudsakligen handlar valuta. Här är dagliga kommentarer på forexmarknaderna läst på nätet på GraceCheng. Läs mer. Intervju med Forex Trader Bart Geets Forex Traders Intervjuer Skriven av Bart Geets Hur länge har du handlat valutor Vad är din handelserfarenhet innan du handlar Forexmarknaden Behandlar du Forex för att leva Läs mer. Intervju med Forex Trader Leslie Stayton Forex Traders Intervjuer Skriven av Leslie Stayton Hur länge har du handlat valutor Vad är din handelserfarenhet innan du handlar Forexmarknaden Behandlar du Forex för att leva Läs mer. Dina uppgifter är strikt skyddade, säkra och aldrig säljs eller delas. Vi hatar spam så mycket som du gör. Mer information om vår integritetspolicy. Alla artiklar, system, strategier, recensioner, betyg, nyheter, undersökningar, analyser, priser eller annan information som finns på denna webbplats, av Aboutcurrency, dess samarbetspartners eller bidragsgivare, tillhandahålls som generell marknadskommentar och utgör inte investeringsrådgivning. Omgående valuta accepterar inte ansvar för förlust eller skada, inklusive men utan begränsning till, eventuella förluster av vinst, som kan uppstå direkt eller indirekt från användning av eller beroende av sådan information. Upphovsrätt kopia 2017 Omräkning. Alla rättigheter förbehållna. Riskinformation: Trading forex på margin har en hög risknivå, och kanske inte är lämplig för alla investerare. Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig såväl som för dig. Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noga överväga dina investeringsmål, nivå av erfarenhet och risk aptit. Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker.

No comments:

Post a Comment